Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Идеята е небоядисана част на бронята(черната) да стане с цвета на колата, лачена. http://upload.wikimedia.org/wikipedi...9,_Serdang.jpg

    Comment


    • Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
      И аз така бях чувал, пробвах на 155-цата, че бяха започнали да избеляват, но не ми се получи. Може в мен да е бил проблема, не знам.
      А колко ги нагря преди да се откажеш?

      На мен ще ми е за първи път, но не мисля, че ще ги направя по-зле от колкото са в момента.

      Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Идеята е небоядисана част на бронята(черната) да стане с цвета на колата, лачена. http://upload.wikimedia.org/wikipedi...9,_Serdang.jpg
      За да постигнеш подобен ефект, според мен процеса би трябвало да е следния:

      1. Шкурене, като изреждаш от едра към по фина шкурка, та до водна;
      2. Обезмасляваш и после с Пластификатор, както те посъветва колегата _power_;
      3. Шприц кит и шкурене с водна шкурка;
      4. Боя;

      Можеш да използваш трупче или гъба при шкуренето, за да запазиш повърхнините прави. Това с цел отраженията да са ти ОК.

      Дали си струва цялото главоболие?

      Пресметни материалите, няма ли да е по-изгодно да намериш същият цвят кола на части и да си купиш брони?

      Comment


      • И аз мислех така, но предната ми броня е като тази на снимката и на едно място имам оплюпена боя и отдолу като не боядисаните, не е равна. За това предполагам, че нещо е пръскано отгоре....

        Comment


        • По предния въпрос ! https://www.youtube.com/watch?v=R9tDq1oRy9U

          Comment


          • Първоначално публикувано от Kircho Покажи съобщение
            А колко ги нагря преди да се откажеш?
            Малко, не посмях повече, за да не прецакам бронята.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • Здравейте момци ще ви попитам един може би глупав въпрос. Дали знае някой какъв е размера на болтовете на фабричните джанти на 145 QV ? 4х98 4х100 ли са какви са защото искам да сменявам джантите и предполагам търся същия размер като мойте ? Благодаря предварително наздраве хах

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alfa145quadrifoglio Покажи съобщение
                Здравейте момци ще ви попитам един може би глупав въпрос. Дали знае някой какъв е размера на болтовете на фабричните джанти на 145 QV ? 4х98 4х100 ли са какви са защото искам да сменявам джантите и предполагам търся същия размер като мойте ? Благодаря предварително наздраве хах
                Една полезна таблица колега! http://www.tuning.bg/forums/index.ph...%D0%B0-%D0%B2/ 4x98 са фабрично!
                Alfa 145 1.4 T. Spark 97
                Fiat Coupe 2.0 16v 96

                Comment


                • Благодаря ти !! Така и предполагах но по добре да питам. Такава таблица търсех и аз но не намерих хах

                  Comment


                  • Здравеите Алфаджии, имам Алфа145 1.6 ts. Някой би ли ми казал как да си сваля динамото.Сваил съм полуоската ,а то още не иска да излиза

                    Comment


                    • Бърз въпрос.
                      Колата винаги ми е харчела масло, по 1л. на 2-3хил км да кажем.
                      Напоследък обаче при продължително каране по магистрала с 140-150 се появи следния проблем. На моменти зверски изпушва(при разко подаване на газ или изкачване), направо става димна завеса на магистралата. В следващият момент спира и колкото и да я настъпваш и ускоряваш не пуши(поне видимо). След X километра пак го прави. Естествено разхода на масло вече е много по-голям, но то просто се вижда как излиза през ауспуха. До сега не е пушела видимо, въпреки харча на масло. В града масло не пипа, въпреки че се кара без жалене. На място не пуши, при форсиране също.

                      Дали сепаратора се е запушил с времето и при едно чистене ще се върне към старата "нормална" ситуация или вече неизбежно съм за ремонт?
                      Last edited by DerMeister; d.m.y г., 16:30.
                      Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                      Mazda 6 2.3 2005
                      sigpic

                      Comment


                      • Залагам на сепаратор, като се запуши точно така прави.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • Започвам значи от там. Имаше ли тема за процедурата по разглабяне и чистене, че нещо не намирам, но имам спомен за такава....

                          П.П. Намерих я:
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845
                          Last edited by DerMeister; d.m.y г., 22:51.
                          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                          Mazda 6 2.3 2005
                          sigpic

                          Comment


                          • Бих искал да чуя мнение от колеги със заварени вариатори, обмисля моя да го заваря и да центровам вала.
                            Last edited by pyle; d.m.y г., 20:34.

                            Comment


                            • Какво се модифицира, за да подкарам пластмасов смукател на първа фаза мотор?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                                Бърз въпрос.
                                Колата винаги ми е харчела масло, по 1л. на 2-3хил км да кажем.
                                Напоследък обаче при продължително каране по магистрала с 140-150 се появи следния проблем. На моменти зверски изпушва(при разко подаване на газ или изкачване), направо става димна завеса на магистралата. В следващият момент спира и колкото и да я настъпваш и ускоряваш не пуши(поне видимо). След X километра пак го прави. Естествено разхода на масло вече е много по-голям, но то просто се вижда как излиза през ауспуха. До сега не е пушела видимо, въпреки харча на масло. В града масло не пипа, въпреки че се кара без жалене. На място не пуши, при форсиране също.

                                Дали сепаратора се е запушил с времето и при едно чистене ще се върне към старата "нормална" ситуация или вече неизбежно съм за ремонт?
                                Изпушването по време на движение винаги е от "много масло в картера" От запушен сепаратор може да го изхвърля през семеринги и уплътнения, но изпушването е винагиот това нещо, плюс излъскани цилиндри. Разбира се, колкото по-износен е двигателя, толкова по-лесно го прави. Обикновено само с един хонинг и смяна на сегментите се оправя.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X